2013. október 26., szombat

Lvl up: Szakirodalom és mérleg

Július közepén kezdtem.
Na akkor az aszongya, egy fél hónap... augusztus az még egy... szeptember... október végén szülinapom...
Bakker, hány ujjam is van?
Szóvalhogy durván összevissza és kábénagyjábólhozzávetőlegesen három hónapja főzök.
Ezalatt azt hiszem, eléggé elterjedt rólam, hogy feltaláltam magam a konyhában. Legalábbis ami az idei szülinapi zsákmányaimat illeti, erősen azt mutatják, hogy én lettem A szakács a társaságban.


Ciccnyogtól (más egyéb mellett) egy Burgonyás receptkönyvecskét.
Röfipingvintől egy Érdekesnek tűnő... hmm... önéletrajzi regényt?
Toys barátomtól egy fokhagymanyomót (MINŐSÉGI FÉM, nem ám holmi műanyag szarvacak, olyat törtem már kettőbe, ráadásul véget vet örökös háborúmnak Ciccnyoggal, aki vámpírként sérelmezi, ha fokhagymát reszelek a reszelőjével) és a Konyhalexikon című vaskos alapozóművet.
Zoltántól pedig... egy konyhai mérleget! Innentől kezdve pedig vége a szemreméricskélős, kanálszámlálgatós, hozzávetőlegesen belehajigálós szakbarbárkodásnak!

Mindenkinek ismételten köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése